sendmail => nadrazeny SMTP

libor libor na golems.cz
Pátek Srpen 16 16:44:57 CEST 2002

Jak donutit sendmail, aby zpravy z fronty posilal na nadrazeny SMTP
server u ktereho ma uzivatel ucet. Stavajici stav je takovy, ze sendmail
pri odesilani se pokousi prenaset zpravy na prislusny MTA coz neni mozne
protoze stroj je umisten za proxy/firewallem a nema verejnou IP.

Konfiguraci sendmail.cf jsem provedl pomoci m4 meta maker pripsanim

define(`SMART_HOST', `esmtp: 1.2.3.4')dnl

do originalniho souboru sendmail.mc z baliku sendmail.
Samozrejme 1.2.3.4 je ip adresa nadrazeneho vzdaleneho SMTP.
Zkontroloval jsem i vygenerovany sendmail.cf, radka SMART_HOST s
prislusnou adresou tam je. Sendmail presto se snazi dorucovat zpravy primo.

Kde tedy jeste muze byt chyba?

Dalibor KONDRAT
email: libor na golems.cz