Sun UltraSparc 60, sym53c8xx a pci clock

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Srpen 16 16:48:03 CEST 2002

jenik na jikos.cz (Jan Švec) writes:

> Prave ze IMHO se jedna o HW zavadu (vite co znamena ta hlaska PCI clock out of
> range ? Nebo to je v poradku ? Me se zda ze na tom konci zavedeni modulu pro
> SCSI radic a proto uz pak logicky nepripoji ani disky. Ale treba se pletu ;),
> podle ceho usuzujete ze to neni HW zavada ?). BTw z instalacniho CD jsem
> nabootoval, ale taky se nedostanu na disky, protoze zavedeni toho modulu
> skonci stejnym vysledkem jako boot z hdd.

Aha, takze bootuje se z jineho disku nez ten na kterem lezi root
filesystem?

Protoze jinak proste probiha zavadeni z disku, ktery potom nejde
primontovat => treba se jedna o spatne parametry pri inicializaci
driveru.

Pokud je to hw zavada, tak je nejaka divna (treba vada PCI
sbernice). Teda pokud to pise 16MHz a normalni PCI ma 33MHz, tak treba
nekdo neco spletl v nastaveni.

Co se tyka test-all, tak jsem to take ted zkusil a dela mi to to same.

Brno, Czech Republic