Sun UltraSparc 60, sym53c8xx a pci clock

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 17:10:47 CEST 2002

> Problem je ten, ze nikdo nic nenastavoval. Ten pocitac byl pouze prenesen
> z jednoho mista na jine. Ani nevim kde by se to dalo nastavit (kdybych to
> vedel, tak bych to zmenil ;). Nejak mi dochazeji napady...
> Kazdopadne diky za reakce.

Ja len tresnem odboku. System dokaze nastavit nejake hodnoty v
openboote a mozno ze nechtiac nieco zmenil. V Openboote sa da spravit
nieco ako load defaultnych nastaveni. Mozte skusit.

Ja osobne som reloadoval defaultne nastavenia jednemu Sunu po tom co zacal
hlasit zle ID PROM checksum. Zjavne odisla epromka. Potom podla nejakych
manualov na sieti som mu naproggramoval nove ID cislo aj s checksumom +
novu MAC adresu, zapisal a uz bol ticho.
Chyba sa viac krat zopakovala, az sa prislo na to, ze ma nieco s napajacim
kablom a ten mu tam asi hadzal nejake napatove spicky a asi to schytala
eproma.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2