OpnOffice CZ zase - tentokrat na jeste starsi systemy

BzF bzf na centrum.cz
Pátek Srpen 16 18:12:33 CEST 2002

Dne Fri, 16 Aug 2002 11:15:10 +0200
Martin Sanda <martin.sanda na balustrada.cz> napsal/a:

Zdravím,
> Dne čt 15. srpen 2002 13:29 jste napsal(a):
> =:> >
> =:> > Nebylo by nejjedodušší nainstalovat anglickou verzi OO (která si umí
> =:> > vybrat podle dostupné verze glibc) a pak nahrát přeložené české
> řetezce=:> > do OO?
> =:> >
> =:> Mno, anglickou verzi instalovanou mam, ale jak tam ty retezce
> dostanou,=:> kdyz jsou zabalene ?
> =:>
> =:> Jde ten navod nekde najit ?
>
> To mě taky zajímá.
> Mám SuSE 7.2 a když jsem se zajímal o to, kde vzít novější verzi glibc,
> [...]
známý to teď řešil na Mandrake 8.0 takto (není to moc čisté řešení, ale je
prý funkční):
- rozbalil a nainstaloval angl. oo
- rozbalil český oo, nahradil setup tím z anglického, instaloval
- V adresáři program českého oo  projel soubory pomocí ldd, a ty s GCC_3
  nahradil soubory z anglické instalace. Anglickou smazal.

S pozdravem
BzF