nefungujici port forward z interni site

Pátek Srpen 16 20:56:21 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 04:52:12PM +0200, David Smyček wrote:
> Zdravim,
Cau.

> jestli uz to tady slo, tak me nekamenujte, nenasel jsem.
>
> Mam problem s pristupem na port 80 (atd) z vnitrni site na venkovni
> ip. Z venku vsecko vypada jak ma, web si chodi, atd. ale z vnitrni
> site nic.
Vysvetlenie co sa deje:
- client posle paket rutru
- ruter zmeni destination adresu a paket posle servru
- server posle ack paket, ale kedze je v rovnakom subnete, neposle to cez
  ruter ale priamo klientovi
- ack paket teda dorazi ku klietovi so "zlou" ip adresou a v zavislosti od
  situacie aj portom
- client nevie co s paketom a zahodi ho
- client nedostane odpoved a frfle

Kto mi neveri, nech si to so spustenym tcpdump-om skusi.

Nainteligentnejsie riesenie: skus dotycny paket aj SNAT-ovat, ano aj v ramci
lokalneho subnetu.

> David Smycek
Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"