konverse-DB-cstocs

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Pátek Srpen 16 21:56:16 CEST 2002

On Fri, 16 Aug 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Ja jsem v tomto threadu taky skoncil s radami na tom, ze musim(e) videt
> skutecna data. Jeste si myslim, ze je treba videt i radek pred, domnivam
> se, ze muze nastat situace, ze na radku c.90 je napr. neuzavreny insert.
> Zhavaruje pak radek c.91, nebot tam je druhy insert, tedy neco, co parser
> neceka, ale samotnemu radku c.91 neni co vytknout. Drive prezentovany
> radek c.91 byl totiz syntakticky dobre, pokud byl ten 'utajovaci predpis'
> [a-Z] -> X udelan dobre.

zdravim,
diky vsem za pomoc.
omlouvam se ,ze pisi se zpozdenimi, ale tezce nestiham.

podarilo se mi castecne problem s konversi database vyresit.
i kdyz ne prilis elegantne.

prekodovanou databasi do ISO-8859-2 jsem se pokousel opakovene
nadumpovat zpet, s tim aby zjistil pocet chyb. asi na 10 mistech jsem
narazil na chyby ,co je jeste prijatelne mnozstvi na rucni opravu).

jeste k databasi : je to database do ktere zapisuji navstevnici z ruznych
koncu sveta.

prohledl jsem kriticke radky jak v kodovani cp1250 tak v kodovani
ISO-8859-2 .
osvedcil se mi editor VIM, suprove kresli syntaxi a tak se daly chyby
dobre najit.
a problem delal znak   ~R    ( alespon tak semi zobrazuje v editoru
VIM [jeden znak]).
ten se nahradi po prekodovani na znak   '
a problem je na svete.

zkusil jsem prekodovavat cstocs s ruznymi parametry,tak aby byly zachovany
hacky a carky  (--fillstring,nofillstring,onebyone ,ale neuspesne) mozna
jsem nevyzkousel vsechny moznosti.casem se jeste podivam na nejakou
dokumentaci.

problem je sice vyresen, ale ne prilis elegantne.reseni se urcite najde
lepsi a rychlejsi.

jeste jednou dik
a zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **