Sun UltraSparc 60, sym53c8xx a pci clock

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Pátek Srpen 16 23:41:30 CEST 2002

# > Problem je ten, ze nikdo nic nenastavoval. Ten pocitac byl pouze prenesen
# > z jednoho mista na jine. Ani nevim kde by se to dalo nastavit (kdybych to
# > vedel, tak bych to zmenil ;). Nejak mi dochazeji napady...
#
# Co treba zkusit nabootovat Solaris. Popripade ho zkusit docasne nainstalovat
# treba do linuxoveho swapu?
#

nabizim jeste dve moznosti pokusovani:

a) zlepsit chlazeni - zmena teplotnich podminek mi casto u serveru zpusobi
   jejich castecnou ci uplnou nefunkcnost. zvlaste tehdy, kdyz si stroj
   dlouhodobe zvyknul na nemenne podminky - neumim zduvodnit, ale proste to
   TAK JE (neco jako Murphyho zakon)

b) prenest zpatky a zkusit tam, zda se to samo neopravi (obvykle mi zabira
   tato metoda u ne-unixovych systemu - napr. Win se sitovkou a diskem mi
   jedou v praci, prenesu domu a ani si neskrtnou, odnesu zpet a vse je
   O.K.)

--m.s.