Diskcopy bootable CD ?

Sobota Srpen 17 06:17:51 CEST 2002

On Sat, Aug 17, 2002 at 03:10:51AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
Cau

> jak vytvořím identickou kopii bootable CD, můžete uvést příkaz ?

> 1) kdybych chtěl udělat nejdříve jeho image na disk a následně vypálit
dd if=/dev/cdrom of=imidz.iso
alebo
cat < /dev/cdrom >imidz.iso

> 2) přepálit ho on-the-fly
cdrecord fs=16m -data - < /dev/cdrom

Ak ma cdcko iny obsah ako 1 datovy track tak to takto nepojde.

> - pátral jsem v manu cdrecordu a mkisofs, ale moc jsem z toho nevyčetl (a o
> podpoře bootable jsem se nedozvěděl nic)
Pre podporu bootable hladaj "El Torito extensions", samozrejme, ked kopirujes
tak je to irelevantne.

> Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;
Este sa mas co ucit :-)

Bye,

                Where do you think you're going today?