xfig a cestina

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Srpen 18 05:20:49 CEST 2002

On Sat, Aug 17, 2002 at 10:08:03PM +0200, Adam Pribyl wrote:

> Jen si prisadim: me se to nepovedlo. Cestinu jsem pak dodelaval pomoci
> vektorove grafiky, proste jsem si namaloval hacek a carku a bylo.
>
> Bohuzel xfig me jako vektorovy program velmi zklamal pote co jsem to chtel
> vytisknout. To co pozaduji od vectoroveho editoru je, aby kdyz neco
> nakreslim presne na obrazovce abych to pak take vytiskl.
> V pripade xfigu to vsak zrejme vubec neplati.
>
> Nevi nekdo o jinem, funkcnim vektorovem programu krom OpenOffice Draw (ten
> sice s vektory pracovat umi ale neni to ono)? Nakonec jsem byl nucen
> si to nakreslit u znameno v Corelu...

zkuste sogipodi , mozna by mohl vyhovovat

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487