Cinelerra na Mandrake 8.2

Jarda Kosulic jarda na pomeranc.cz
Neděle Srpen 18 17:11:00 CEST 2002

dd

nemate nekdo pozitivni zkusenosti se %subj%?
rpm balik sice muzu nainstalovat, ale je to na nic, protoze je to
zkompilovane s jinou verzi libpng a nespusti se. Ze zdrojaku se mi to
prelozit nepodarilo (hvirtual asi ma duvod, proc na svem webu tu
kompilaci nedoporucuje :( zkousel jsem prelozit beta1 a beta2, posledni
verzi jsem jeste nezkousel, uz se mi to nechce modemem stahovat a pak to
vyhodit :(.
zkousel jsem google, ale nic (teda aspon v nejakem me srozumitelnem
jazyku -> mozna neco francouzsky, ale tomu nerozumim :(
mozna by pomohl downgrade libpng, ale do toho se mi vubec nechce (hadam,
ze to narusi zase jine zavislosti)

jarda
--
[e-mail]=[jarda na pomeranc.cz]