Builder 7, klavesnice = problem

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pondělí Srpen 19 00:00:19 CEST 2002

Dobry den,

cerstve jsem nainstaloval JBuilder 7, ale naprosto se mi nechyta klavesnice.
Problem se projevuje tak, ze kdyz se snazim zasahnout do source _se zapnutym
numlockem_, ani tuk. Kdyz numlock vypnu, jde vse v nejlepsim poradku.
Do menu (a konf. dialogu) se da psat bez problemu, ale v hlavnim okne
nikoliv.

Hledal jsem vsude, ale doporucuji vypnout numlock, coz IMNSHO neni reseni.

Omlouvam se za krapet offtopic, ale na Borlandu mi nikdo neporadil ...

diky,
Robert

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]