Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pondělí Srpen 19 12:07:23 CEST 2002

> Totiz php a najma mysql som doinstalovaval az po 100 uptime servra a
> akosik to funguje inak ako na mojom domacom mandrake8.1. t.j. na http
> kliena (ms) mi to hodi hlasku "Access denied for user: 'root na localhost'
> (Using password: NO)" pritom heslo na root mam nastavene. :-(
> Ale to uz patri do inej konferencie. Ak sa vsak najde niekto skuseny a
> ochotni mi pomoct, tak mu urcite aspon podakujem.

Mozna mate heslo nastavene, ale urcite jste ho nepredal jako parametr
spojeni na databazi. Hlaska "Using password: NO" je naprosto vystizna -
zadne heslo nebylo zadano jako parametr pri konexi.

P.S. Upgrade distribuce z tohoto duvodu by opravdu stal za zapis na seznam
kuriozit ;-)

Zdenek Mazanec