Mutt a gpg cleartext

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 19 11:49:53 CEST 2002

Dne Sun, Aug 18, 2002 at 10:52:40PM +0200, Petr Houstek napsal:
> Dobry den,
>
> mam takovy problem s muttem. Potreboval bych nakonfigurovat mutt tak,
> aby umel sifrovat odesilane zpravy nejenom pomoci pgp/mime, ale take
> jako cleartext (kvuli outlooku). Podarilo se mi vytvorit makro, ktere
> moji zpravu podepise mym klicem, ale nevim, jak do .muttrc dat parametr,
> ktery gpg parametru -r preda adresatovu adresu. V definovati akci pgp
> sifrovani (standardni pgp/mime) to je promena %r. Tu ale v definovani
> nemuzu (nebo to neumim) pouzit. Dekuji za namety.

No ja nevim, ale outlook vyzaduje S/MIME a ne pgp/mime. S/MIME je
implementovan v CVS verzi a funguje, potize jsou spise s openssl, protoze se
mi stava, ze jim generovane podpisy casto nelze validovat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.