Sendmail: 500 5.5.1 Command unrecognized: "}"

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Srpen 19 13:31:39 CEST 2002

On Fri, 16 Aug 2002, Jan Kasprzak wrote:

> Zdenek Kaminski wrote:
> : tak se vypise:
> : Trying 127.0.0.1...
> : Negotiating binary mode with remote host.
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kaji se. Staci se vlastne podivat, co mi ten klient psal...

> [...]
> :
> : Co je prosim spatne? Posta funguje tak jak ma, jen me stve tahle hlaska,
> : protoze na starsich sendmailech mi to nedelalo.
>
> 	Chyba je v telnet klientu. Na nekterych redhatech se mi tohle
> stavalo taky - nikdy jsem nemel cas to blize prozkoumat. Problem je v tom,
> ze se telnet rozhodne, ze na druhe strane je nekdo kdo rozumi telnet
> protokolu a zacne s nim komunikovat o parametrech linky (to je to
> "Negotiating binary ...". Druha strana tohle pochopitelne nechape
> a po prvnim enteru posle chybovou zpravu.

staci se podivat do .telnetrc co mam v home:

# Add any hosts accepting binary characters
localhost set outbinary true

a je to kopie z /etc/skel/.telnetrc a ten soubor vlastni balik
etcskel-latin2, ktery mam samozrejme nainstalovany...

Po zakomentovani to fici...

> 	Jak rikam - nevim jak to vznika (neni to vlastnost distribuce,
> protoze na nekterych strojich mi to nedela a na jinych ano), ale pokud
> to nastalo, pouzil jsem netcat misto telnetu a usetril par pismenek :-)

Jsem Tvym vecnym studentem..... :-)))

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/