Mplayer, karty nVidia

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Srpen 19 20:23:47 CEST 2002

Petr Klíma wrote:

> I vam slunecny den

> Pokud si pamatuju, tak vystupni plugin SDL neumi menit jas. Takze mate
> na vyber - tmavy obraz s titulky v cernem pruhu (sdl), nebo svetly s
> titulky ve filmu (xv)...

proč?
pokud spustíte mplayer s parametrem
-vop expand=-1:480:-1:-1:1
tak bude obraz roztažen na výšku na 480 bodů a nahoře a dole budou tmavé
pruhy, kam mplayer v pohodě zobrazí titulky.
Jediný problém je, že výšku je třeba přizpůsobit šířce aby byl poměr
stran 4:3.

Takže vždy spustím film, zjistím šířku, vynásobím 0.75 a spustím se
správným vop parametrem.

A to je vše přátelé   :-)))

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)