USB ctecka karet (PQI 7in1)

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Srpen 19 21:41:04 CEST 2002

On Mon, 19 Aug 2002, David Trcka wrote:

> Vidim 4 mozne priciny:
>
> 1. vase ctecka patri mezi ta usb-storage zarizeni, se kteryma si linux
> nepopovida (treba jako s mym fotakem HP715 ;)

To jste me moc nepotesil, protoze:

> 2. vase karta si nerozumi s cteckou (BTW jaka je znacka karty?)

Ve Windows 2000 si rozumi, karta je CF Kingmax, 8MB, formatovano tusim ve
Win.

> 3. karta je KO (mate moznost ji zkusit v jinem zarizeni?)

Karta je OK :-) na pocitaci s Win2000.

> 4. ctecka je KO (mate moznost zkusit jinou kartu?)

Ctecka je OK, zkousel jsem v ni ve Winech i SmartMedia kartu a to i
zaroven s CF, vsechno slo.

Nebude nejaky problem s tim, ze pri nalezeni karty to vsechno jakoby
najde, ale nepriradi to nejakemu SCSI zarizeni? Jenom jakesi to "scsi0"?

Nebude to nejaka specialitka RedHatu?
Lze v budoucnu ocekavat neco jako napravu? (Ja vim, blba otazka :-))

MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz