ikony programu v X11

ondrakr ondrakr na volny.cz
Pondělí Srpen 19 21:46:55 CEST 2002

Dne pá 16. srpen 2002 13:05 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny,
>
> uz dlouho me pronasleduje nasledujici problem: kdyz pridavam sve
> oblibene programy do ruznych launcheru v GNOME, chteji po mne vzdycky
> nejakou ikonu toho programu. Bohuzel spousta programu u sebe (/usr/lib/
> a tak) zadne svoje ikony nema. Takovym ja pak davam nejake nahodne ikony
> (par desitek je jich tu pripravenych pro zname programy), coz vypada
> desive a ja pak sam nevim, co pod kterou ikonu najdu.
>
> ALE! kazdy spusteny program mi v GNOME panelu v pravem hornim rohu
> vzdycky nejakou svoji peknou ikonu zobrazi! Jako by snad tu ikonu mel
> [...]

Ikona je jen posloupnost bajtu a tak muze byt ulozena i ve spustitelnem
souboru ale pak na ni asi nevidi nic jineho nez ten program ve kterem je
ulozena (?). Standartne pokud vim jsou ikony pro KDE: /usr/share/icons/*
a pro Gnome /usr/share/pixmaps a taky v home adresarich (.kde/share/icons).
Pouzivam KDE (nevim jak v gnome) ale  nemusi to byt jenom  XPM format ale
taky PNG, JPG ...