Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Srpen 20 01:07:30 CEST 2002

>To je prave to, ze na domacom servri je vsetko ok. A na internetovom
>servri (na tom som mysql+php doinstalovaval neskor) to hlasi, ze
>neposielam heslo, tak neviem, ci mam skusit odinstalovat a
>znovunaistalovat mysql, php, apache, naskor vsak php, ktore sa stara o
>prepojenie na mysql. Pomohlo niekomu z Vas "reinstalacia rpm"?

Reinstalace rpm muze nekdy pomoct, lepsi je ale zjistit
pricinu a vzit si ponauceni/zkusenost do budoucna. Pricinou
nefunkcnosti v linuxu nebyva skutecnost, ze "uz to dlouho
nikdo nepreinstaloval". Tyto metody se pouzivaji jinde - tam,
kde inteligence admina neni nic platna, protoze s ni OS
nepocita.

Nicmene jsem se linux take ucil tim, ze jsem jej asi 20x preinstaloval,
takze co bychom si povidali...

OldFrog.