Vymena karty za chodu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Srpen 19 22:51:01 CEST 2002

Dobry den,

> U ISA jsem to dělal běžně (vyndat i strčit), u PCI 2x. Vyndání je u PCI
> bezproblémové, zastrčení je :( - karta nejede, potřebuje nějakou
> inicializaci při bootu. Nejspíš je to díky PnP.

Nic v zlom, ale asi to moc dobroty tomu beziacemu HW neurobi. Vacsina
zbernic je s otvorenym kolektorom a pri zasuvani su v nedefinovatelnom
stave, takze data v okamihu experimentu mozu ist pekne do haja...
Standardne z beznych veci je mozne za chodu pripajat a odpajat USB,
FireWire a PC MCIA karty. Ale ISA medzi ne rozhodne nepatri. Nehladiac
k tomu, ze niektore signaly (piny) sa mozu tvarit podla situacie ako vstupy/vystupy
a (aj ked ISU detailne nepoznam) co-to by sa mohlo aj pobit.
PCI karty sa musia inicializovat pri boote (priradenie IRQ, adresy,...)
takze ani omylom.

Co Vas k tomu vedie??? Karty sa normalne pridavaju/uberaju nie niekolkokrat
denne a tych par restartov a vypnuti.... Mne by to za moznost odpalenia
niektorych komponentov asi nestalo.

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799