Akce po prichodu emailu

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Úterý Srpen 20 08:34:41 CEST 2002

DD
dostal jsem za ukol ve skole evidovat uredni emaily (to se ted musi). Z
klienta se mi to opisovat nechce.
Napadlo me, ze by se to dalo udelat nejak na serveru, ze by se prichozi mail
z te adresy predal skriptu, v tom bych si vychroustl co potrebuju a hotovy.
Ale nevim, cim zaridit prave tu akci predani po prichodu. Pouzivam
qmail+vpopmail. Zkousel jsem laborovat s ".qmail-skola", ale bezuspesne. Pak
jsem narazil na Amavis, ale ten pry potrebuje virusscan a to taky asi neni
ono. Testovat to cronem mi pripada ne dvakrat inteligentni reseni.
Nevite nekdo, cim by to slo, nebo pod cim to hledat (v archivu je to vsechno
spojene s procmailem nebo fetchmailem, ale to nepouzivam)
Diky za pomoc
Petr