Akce po prichodu emailu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Srpen 20 09:40:59 CEST 2002

On Tue, 20 Aug 2002, Petr Horacek wrote:

> DD
> dostal jsem za ukol ve skole evidovat uredni emaily (to se ted musi). Z
> klienta se mi to opisovat nechce.
> Napadlo me, ze by se to dalo udelat nejak na serveru, ze by se prichozi mail
> z te adresy predal skriptu, v tom bych si vychroustl co potrebuju a hotovy.

Najdete si, kde se definuje lokalni dorucovatel, typicky procmail.
Tento program dostane dopis na stand. vstup k zapisu na disk. Vlozte tam
svuj vlastni skript a na zaver zavolejte ten procmail. Qmail neznam, ale
predpokladam, ze toto je vsude stejne. Koneckoncu, amavis to dela
taky tak.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha