USB ctecka karet (PQI 7in1)

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Úterý Srpen 20 11:16:02 CEST 2002

To prvni: rekl bych, ze ne, protoze jsem na internetu nasel navody na zprovozneni jineho typu ctecky od PQI (5in1) a tam to stalo taky - not assured. Nicmene je to warning a ne chyba a nemelo by to vadit.

Takze to asi opravdu bude bud v nepodpore konkretniho USB zarizeni (bohuzel...), nebo mozna problem s USB radicem na desce, jak tu take nekdo psal. Tak jako tak se chystam provest castecny upgrade, tak uvidime...

Prozatim diky za vsechny rady.
Jeste zkusim vsechny mozne kombinace zasunovani ctecky bez karet / s ruznymi kartami / pred zapnutim / po zapnuti compu a co me jeste napadne. Treba to nakonec pujde :-)

Martin Bodlak

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!