Akce po prichodu emailu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Srpen 20 11:53:13 CEST 2002

On Tue, 20 Aug 2002, Michal Kubecek wrote:

> Druhou možností je napsat si .procmailrc a volat ten skript procmailem.
> Má to tu výhodu, že lze specifikovat pravidla, které maily se mají
> skriptem projet a které ne.

Kdyz jsme u toho, je nejaky soubor procmailrc, jehoz pravidla se ctou pri
kazdem mailu? Jednou jsem zkousel /etc/procmailrc, ale ten je asi jen k
nastveni globalnich parametru. .procmailrc je pak u kazdeho uzivatele, coz
v pripade nutnosti archivovat emaily sirokemu okruhu muze byt pracne.
Jinak uznavam, pro diskutovany pripad nekolika malo adres je .procmailrc
lepsi/cistejsi reseni nez si jako root konfigurovat qmail/procmail.

--
Ondrej Koala Vacha