Ukoncovaci skripty v /etc/rc.d/rc?.d se nespousteji , RH7.3

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Srpen 20 13:36:33 CEST 2002

On Tue, 20 Aug 2002, Pavel Vedral wrote:

> Problem:
>   Pri ukonceni systemu, resp. pri zmene behove urovne (run level), se mi
> nektere K??* skripty neprovedou. Zkontroloval jsem jejich vlastnictvi
> (root), prava (chmod +x) a stejne se mi nespousteji. Vsechny jsou
> symbolicky link do ../init.d a rucne, cronem a pres at funguji.

Podivejte se, jesti maji vytvoreny zamek ve /var/lock/subsys.
Spravny skript by mel pri 'start' zamek vytvorit. Pokud tak neucini, pak
pri testu v /etc/rc.d/rc se nenajdou a rc se domniva, ze sluzba neni
aktivni a tudiz ji neukonci.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha