Ukoncovaci skripty v /etc/rc.d/rc?.d se nespousteji , RH7.3

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Srpen 20 13:50:47 CEST 2002

> Problem:
>  Pri ukonceni systemu, resp. pri zmene behove urovne (run level), se
> mi nektere K??* skripty neprovedou. Zkontroloval jsem jejich
> vlastnictvi (root), prava (chmod +x) a stejne se mi nespousteji.
> Vsechny jsou symbolicky link do ../init.d a rucne, cronem a pres at
> funguji.
>  Myslel jsem, ze to neni nic sloziteho, na Solarisu s podobnymi kouzly
> nemam problem. Nemate nekdo nejaky tip?

V SuSE se napr. provadeni skriptu ovlivnuje v /etc/rc.config nebo snad
/etc/sysconfig.
Pokud je v techto souborech SLUZBA="no", skript se provede, ale sluzba
nespusti.
Nevim, jestli je to Vas pripad - Vam se neprovadi skutecne jen
ukoncovaci K-skript? A to pri
prechodu do runlevelu, kde neni S-skript?

Pokud Vam pri rucnim spusteni skripty jedou, je ma rada asi vedle. Tehdy
bych zkusil
ladici vypisy nebo "#!/bin/bash -x".

OldFrog.