USB ctecka (PQI 7in1) podruhe

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Srpen 20 21:38:42 CEST 2002

On Tue, 20 Aug 2002, Martin Bodlák wrote:

> Hello!
>
> Tak se chytla!
> Ale jeste to neni uplne ono...
>
> 1- Zatim to muze moutnout jenom root, a to - zda se - jenom poprve po
> zapnuti pocitace a s kartou uvnitr :-) ale to urcite pujde zlomit...

Sam sobe :-)
Tak to vypada, ze kdyz ctecku vytahnu, tak se spatne odmountuje sda nebo
co a pri dalsim zasunuti ctecky se pouzije dalsi volne SCSI zarizeni.
Momentalne jsem na sdc. Napada vas, co s tim? Pred vytazenim karty udelat
umount /mnt/usb-cf, ale to jsem udelal... nepomohlo.

Cili: odmountuju kartu, vytahnu ctecku.
Po zasunuti ctecky do USB se pozna NOVE zarizeni na USB (vyssi cislo nez
naposledy), priradi se mu dalsi SCSI disk a messages je zase vetsi o par
vetsinou nepriznivych hlasek.

Jsem vdecny za vsechny rady.

MB

--