SB Live5.1 - problem se zadnimi repro

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Srpen 20 22:35:56 CEST 2002

Zdravim,
vlastnim vyse uvedenou zvukovku a chtel bych, aby zvuk, ktery pousti
do prednich reproduktoru poustela taky do zadnich. Jde mi o analogove
vystupy. Proste chci jeden vystup pripojit na zesilovac a druhy na
sluchatka. Zajima mne pouze klasicke stereo, zadne 5.1 nepotrebuju
(presneji receno na to nemam reprosoustavu).
Zkousel jsem ovladace jak z opensource.soundblaster.com, tak i alsu.
Vsechno tahane a kompilovane dnes, takze aktualni verze.
V ovladacich z opensource.soundblaster.com jsou i nejake tools,
jmenovite je pro me podstatny nejspis emu-dspmgr. Bohuzel ani po
celkem dlouhe chvili jsem ho nepresvedcil, aby spolupracoval. Mam
pocit, ze mi uchazi nejaka uplna blbost. Z manualu k ovladacum jsem
nezmoudrel.
Pro doplneni funguju na Debianu Woody pravidelne updatovanem (opticky
kabel ma sve vyhody...), jadro 2.4.19, ale to bude relativne
nepodstatne, protoze problem je spis ve mne.

Celkem by mi stacil i link na nejakou rozumnou stranku (nic rozumneho
jsem nevygoogloval, asi jsem se spatne ptal).

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz