SB Live5.1 - problem se zadnimi repro

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 21 08:54:02 CEST 2002

On Tue, Aug 20, 2002 at 11:26:57PM +0200, Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

> zdravim,
> neco je na http://www.abclinuxu.cz a je tam postup na zprovozneni teto
> zvukovky(celej clanek).
> zvuk jede jak na vsechny bedny, tak treba na jednu ci dolby prologic.
> to vse se da navolit pres emu-dspmgr,emu-config a jine prikazy z
> emu-tools.

 Mate nekdo zkusenost s tim je-li v poslechu rozdil mezi tim
 pouzije-li se mezi zesilovacem (receiverem) a tou kartou digitalni
 nebo analogovy vystup? Jde mi o klasicke stereo a o to mam-li smysl
 se digitalnim prenosem v tomto pripade zabyvat -- asi ne, mozna pri
 pouziti optiky :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>