SAMBA PDC +W9x

Petr Zidon zidon na seznam.cz
Středa Srpen 21 12:09:37 CEST 2002

Michal Boruvka wrote:
> Dobry den,
> mam dotaz, jestli je nejak mozne donutit uzivatele, aby si pri
> prihlaseni do domeny zmenil heslo. Jako PDC pouzivam SAMBU + OPENLDAP.
> Klienti jsou vetsinou W9x. Zkousel jsem v LDAP ruzne nastavovat atributy
> pwdCanChange a pwdMustChange, ale to bohuzel nezabralo.
>
> Diky za kazde nasmerovani
> Michal Boruvka

atributy v LDAP zatim udajne nemaji fungovat, ale vas problem by mnel vyresit
editor systemova politiky (na instalacnim CD u win98), projdete si ruzne sablony
  a v jedne z nich by to mohlo byt.
dalsi moznosti je pak logon skript, ale nevim jak udelat aby ho uzivatele
nemohly prerusit (i kdyz to tusim nejak jit ma).

S pozdravem
Petr Zidon