X-windows vystup na 2 hopy

Brandis Jaroslav jaroslav.brandis na softec.sk
Středa Srpen 21 13:22:54 CEST 2002

Zdravim ..

Mam tu taky drobny problem. Cez ssh klienta sa prihlasim na server a z
tohto servera cez telnet na inu prac stanicu(SGI O2). No a zo stanice
potrebujem poslat vystup xwindows na pocitac, z ktoreho bolo vytvorene
prve spojenie. Schematicky :

(windows x-server) klient
|----ssh------>|server|------telnet---->|prac.stanica(SGI O2)- X-windows

Skusil som to vyriesit ssh forwardingom portu 6000 na servery na klienta
a potom z prac.stanice som presmeroval (setenv DISPLAY server:0 )
x-windows vystup na server aby mi to poslalo vystup na klienta. Ale
vyhlasi mi to ze nie je mozne sa pripojit. Forwardovanie vystupu zo
servera na klienta funguje bez problemov .

Mate nejaku radu ?

Brandis Jaroslav
SOFTEC s.r.o.
Kutuzovova 23