Samba s autorizaci pomoci PDC WinNT4 - neautentizuje..

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Středa Srpen 21 13:29:20 CEST 2002

> Mam RH 7.1 CZ a na ni zkousim zprovoznit Sambu jako fileserver s autentizaci
> pomoci PDC (jak jsem se docetl v knize Samba ...)
> Prosel jsem vsechnu pro me dostupnou literaturu a porad nic.
> Mam nastaveno: 	Domain = MyDomain
> 		Security = domain
> 		Password server = <heslo spravce PDC>

Tady nema byt heslo, ale jmeno PDC, vuci kteremu se budou overovat hesla
(pokud user franta zkusi na sambu pristupovat, tak se ho samba zepta na
heslo a pak se zepta toho Password serveru, jestli je to OK a na zaklade
toho povoli nebo odmitne pristup). Heslo admina toho password serveru neni
vubec treba, je ovsem treba tu sambu predtim "prihlasit do domeny", nebo
jak se tomu rika, coz se provede prikazem smbpasswd s nejakymi parametry
(viz man), a k tomu administratorske heslo toho PDC treba je.

-- Honza Houstek