mplayer 0.90pre6 - nejdou subtitles ...

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Srpen 21 16:51:27 CEST 2002

DD,

 cely nateseny jsem si stahnul tuhle verzi mplayeru. Rikal jsem si, ze kdyz uz
to konecne umi i playlist, tak tam snad nezavlecou nejakou nemilou chybu ;o)

Ale at se snazim jak se snazim (uz se pomalu smazim :), nemohu donutit
mplayer, aby zobrazoval subtitles. Kdybych to prekladal poprve, myslel bych
si, ze je chyba urcite na me strane, ale tohle delam uz minimalne po pate
pokazde s jinou verzi, takze jsem si celkem jist, ze vim, jak na to. Takze s
tou chybou mezi klavesnici a zidli si nejsem tak jisty.

Mate nekdo nejaky napad? Predem upozornuji, ze napad prejit na jiny prehravac
neni resenim ...

						diky
								Z.P.
--