Re: Hlasky pri operacich na VFAT - vyreseno

Alex Mayer alxmjr na seznam.cz
Středa Srpen 21 22:06:51 CEST 2002

> Mělo by pomoci při mountování přidat option 'quiet':
>
>        quiet  Turn on the quiet flag.  Attempts to chown or chmod
>               files do not return errors, although they fail. Use
>               with caution!

Tak tohle pomohlo. Napsal jsem do /etc/fstab k vfat diskum
parametr quiet. Asi takhle:

/dev/hda1 /mnt/win_c vfat
iocharset=iso8859-2,umask=0,codepage=852,quiet 0 0

a od hlasek je pokoj. U vfat prava stejne nejsou, takze doufam, ze to
nicemu nevadi.

Dekuji za rady.

--
A.Mayer