Tlac na vzdialeny winprinter (?)

Peter Luciak countx na host.sk
Středa Srpen 21 22:20:09 CEST 2002

Zdravim,
pokusam sa rozchodit sietovu tlac z linuxu na Minoltu PagePro 1100L (je to
winprinter), pripojenu ku kompu s Win95. Zatial som sa dostal do takeho
stavu, ze ked dam na linuxe `lpr nejaky_subor' tak sa vo windozoch na
chvilu mihne minoltacky control panel (asi na sekundu), ktory sa tvari
ze ide tlacit ten nejaky_subor. Samozrejme, nic sa nedeje. Otazka je, ci
sa to da vobec rozchodit? Cital som cosi o nejako ghostscriptovom
filtri, s ktorym sa da ist aj cez GDI, pouziva to niekto?

Dik za rady.

bye,
p.
--
"The question of whether computers can think is like the question of whether
submarines can swim"