Quota + XFS (vyreseno)

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 22 00:06:33 CEST 2002

Nevim, jak se presne ten thread jmenoval (uz jsem ho smazal). Resil se tu
problem, ze na XFS quota funguje, ale zobrazi se jen rootovi
(strace quota -v u usera vyhodilo nejaka spatna prava).

Ve FAQ na www.sgi.com jsem nasel poznamku, ze s XFS 1.0.2 quota muze delat
problemy a ze to je vyresene v 1.1, tak jsem to zkusil, a skutecne,
problem zmizel.

pro uplnost: kernel 2.4.18 (debian, ale asi temer nerozlisitelny od  vanilla)
             aplikovany xfs-1.1-2.4.18-all.patch
             Quota utilities version 3.04
             zajimave polozky z konfigurace kernelu:
		CONFIG_QUOTA=y