Dotaz na scsi raid adaptec ASR-3210S

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 22 09:06:08 CEST 2002

Dobry den,

On Wed, Aug 21, 2002 at 08:34:33PM +0200, omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz wrote:
> Dobrej den ve spolek,
> 	mate nekdo zkusenosti s timto radicem pod Linuxem?

Zkusenosti primo ne, ale chodit by mel s driverem Adaptec I2O.
Dival jsem se ale do 2.5.31 jadra do souboru
drivers/scsi/dpt_i2o.c a je tam hlaska:

#error Please convert me to Documentation/DMA-mapping.txt

Cili se ten driver nezkompiluje.

Takze zkontrolujte jadro, ktere byste chtel provozovat, pripadne
prilozte ruku k dilu, pokud to zvladate (ja tedy ne... :-( )

> Vyrobce uvadi kompat. pod OS RedHat 7.0 a dalsi ( :-( nemam nic proti RedHatu, ale "libi" se mi pojem "OS RedHat")  .

;-)

> Ja bych ho rad zprovoznil pod svym Debianem (3.0).
> (konkretne na nem chci provozovat 3 diskova pole, kazde po dvou discich 36GB v RAID1)
>
> Diky.
> 				Omyl
>
> P.S. Google mi nic nenasel, buuu :-(

No jo no, ony jsou tyhle radice asi zatim zname pod starou firmou
DPT...

Zdravi
Honza Marek