mplayer 0.90pre6 - nejdou subtitles ...

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Srpen 22 10:10:18 CEST 2002

On Wednesday 21 August 2002 19:37, you wrote:

> Vyzera ze mas RH, nainstaluj package gcc3 (vie to koexistovat s 2.96).
> Mplayer potom pri configure najde 3jku a bude to kompilovat tym.

Mam RH-7.3 a gcc3-3.04 generuje na mplayeru "internal error". gcc3-3.1 jsem
nenasel - az tak moc jsem ho nehledal, gcc-3.2 predpokladam neni spravna
volba ...

BTW - proc mi mplayer, kdyz ho spustim jako root, ignoruje globalni nastaveni
a vytvari v ~/.mplayer soubor gui.conf, ktery vubec neodpovida tomu, co je v
/etc/mplayer.conf ? napriklad si tam vygeneruje jako vystupni zvukove
zarizeni /dev/dsp a ja mam nastaveno, ze chci arts :(
Krom toho mi porad v gui.conf cpe, ze jako vo pouzije xmga, ale ja mm v
globalni konfiguraci vo sdl ... Neni to podezrele :)

--
z.p.