SMSky na mobil - VYŘEŠENO

Ing. Petr Müller petrm.konference na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 22 10:51:08 CEST 2002

Jak jste mi pěkně poradily, jakým způsobem posílat SMSky na mobil díky
programu SMSSend,
tak přidávám návod, jak na to, aby to nemusel každý jako já pracně upravovat
a zjišťovat.

Domovská stránka je : http://zekiller.skytech.org/smssend_menu_en.html

V Redhat stačí nainstalovat balíček rpm, který je na adrese:
	http://www.barsnick.net/sw/smssend.html
 a to přímo např soubor:
	http://www.barsnick.net/sw/smssend-3.1-1.i586.rpm

Pro Eurotel:
  Je třeba stáhnout update nastavení příkazem
	smssend eurotel -update  -- -pproxy.domain.cz:3128
  aktualizaci skriptu pro posílání SMSky a pak už jen odesla SMSku příkazem
	smssend eurotel 602 123456 sms "Text" -- -pproxy.domain.cz:3128

Pro Paegas (TMOBILE CZ)
  Je třeba nakopírovat nový soubor tmobile_cz.sms do paegas.sms v adresáři
/usr/share/smssend
  nebo používat tmobil_cz jako jmeno operatora.
  Pak stačí jen napsat:
	smssend tmobile_cz 0603 123456 1 "Text" -- -pproxy.domain.cz:3128

Pro Oskar:
  Stačí jen napsat na cislo
	smssend oskar 777 123456 1 1 1 Jmeno "Text" -- -pproxy.domain.cz:3128

pozn. za domain si domyslete to vaše... :) (viz výše)

Podrobnosti o tom, jak přesně zadat parametry u jednotlivých operátorů
hledejte
v konfiguračních souborech operátorů v adresáři:
/usr/share/smssend

PS: Doufám, že vám soubor tmobile_cz.sms dorazí, kdyby ne, tak jej dávám na
web:
	http://www.sweb.cz/petr.muller/files/tmobile_cz.sms

Ahoj Petr