Mylex Acceleraid 150 a RH 7.3

Moravec - AFX servis na afx.cz
Čtvrtek Srpen 22 11:22:28 CEST 2002

Zdravim,

mam problem s instalaci RH 7.3 na server s kartou Mylex Acceleraid 150.
Na zacatku instalace si RH 7.3 nacte ovladac DAC960 a instalace probehne
bez problemu. Ovsem po restartu a bootovani uz z disku mi to napise:

mount: error 6 mounting ext3
pivotroot: pivot_root (/sysroot,/sysroot/initrd) failed: 2
Freeing unused kernel memory: 304k freed
Kernel panic: No init found. Try passing init= option to kernel

jeste pred temito radky vidim, ze ovladac DAC960 nabiha a vypise partitiony

adresar /initrd mam vytvoreny a do nej zkopirovany initrd-2.4.18-3.img
(nekde jsem to taky cetl, tak jsem to tam dal)

vidim tam chybu mount: error 6 mounting ext3 (ze by byl problem s ext3
partition ?)

konfigurace

Mylex Acceleraid 150
Gigabyte BX2000 + Celeron 433MHz+128MB RAM
3x Seagate 4,3 GB LVD
v modu RIAD 5
rozdelene na 10 partitionu primo na RAID karte
RH 7.3 Valhala 2.4.18-3

Prosim poradte mi neco, jak to primet fungovat.

Predem dik

Max