zotaveni pgsql po vypadku proudu

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Čtvrtek Srpen 22 18:53:41 CEST 2002

Jiri Chaloupka wrote:
> Zdravim,
ja vas taky

> [...]
> smazal jsem /tmp, coz nepomohlo tez.
>
> Takze jako neadministrator jsem se svymi skromnymi skusenostmi v koncich...
> Je nekde neco, kde muze byt ulozeny nejaky mezistav, se kterym je treba
> neco udelat? ci mam schovat soubory v /var/lib/pgsql/data (mam suse 8.0
> + pgsql 7.2), odinstalovat, promazat zbytek ve /usr/lib/pgsql a
> /var/lib/pgsql, znovunainstalovat a nakopirovat schovane soubory? staci
> schovat jen ta v /var/lib/pgsql/data, ci mam schovat neco dalsiho,
> pripadne neco jineho?
>
> dik za postrceni spravnym smerem, nerad bych o data prisel ...

Nejsem si jisty, jestli Vas nahodou nepostrcim z vysokeho
utesu. :-)

Pokud mate pgsql 7.2+, hledejte v dokumentaci neco jako
"Write Ahead Logging (WAL)". Mel by to byt mechanismus
zajistujici konzistenci dat pro podobne situace (asi neco
jako journal u fs).

Snad nekecam blbosti...

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.