SMSky z Linuxu

MaT mat na razdva.cz
Čtvrtek Srpen 22 02:50:33 CEST 2002

> http://freshmeat.net/search/?q=smssend&section=projects

> s pozdravem

Jo, tohle asi bude ta spravna cesta, ale...

Chtel jsem to pouzivat i na koleji, jenze - na port 80 muzem jen pres
proxy - a kdyz pres tu samou proxy leze na web (a odesila SMSky) par
desitek compu, nastava tu problem s pocitadly na jednotlivych web
branach... U Paegasu je to neznatelnejsi, ten pusti jen jednu zpravu
za 120 sekund...

Pod Widlema pouzivam DreamCom, ten to resi tak, ze si z te vracene
stranky vytahne, jak dlouho, ze ma cekat - a zpravu da do fronty a
posle ji presne v ten cas... Tim padem ma trochu navrch nad uzivately,
kteri sedi u jinych compu a cekaji ("5...4...3...2...1...ted!" :-),
aby klikly na odeslani v ten pravy okamzik a prave "oni" tu SMSku
protlacili...

No a ted si predstavte, ze ne vsichni na te koleji jsou takove lamy a
pouzivaji ten DreamCom taky... A jak si pak ma clovek z webu (nebo z
programem, kterej si to neumi takhle presne nacasovat) protlacit taky
nejakou tu SMSku?

Neresil tohle nahodou uz nekdo?

MaT

--