announce: pocesteny icewm

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Srpen 23 08:44:19 CEST 2002

> jaky mate nastaveny font, aby bylo menu v cestine? ja to mam bez
> diakritiky ;-(

No, to nevim, ale kdyz mi napisete, kde to zjistim, tak se vam podivam :-))
Beham na Mandraku 8.1., IceWM je tam ve verzi 1.0.9.pre1 a kdyz jsem
dokopiroval ten ceskej katalog tak jede vsechno jak ma aniz bych do toho
musel nejak vrtat (coz je mozna skoda, protoze pak nejsem nucen prijit treba
na to, kde se nastavuji fonty :-))).
Jedine musky u prekladu jsem si vsiml - u ikonky zobrazujici seznam oken se
objevuje neprelozeny hint Window list menu.
Pouzivam theme IceGnome2. Mimo jine me celkem zarazilo, ze na jednom
pocitaci, kde je IceWM 1.0.9 je to naprosto v pohode a na druhem, kde je
IceWM 1.2.0 se po instalaci tohoto theme totalne zmrsil vzhled pisma. Themes
se vztahuji jen k nejake konkretni verzi?

S pozdravem Zdenek Bohm