Samba s autentizaci NT Domain - nepristupne disky

adm602 na tu.cpost.cz adm602 na tu.cpost.cz
Pátek Srpen 23 09:56:22 CEST 2002

Mam Sambu 2.0.7, nastavil jsem security=domain, vytvoril Trusetd ucet, v okoli
pocitacu W9x vidim server a jeho disky, ale pri pokusu je otevrit dostanu
hlasku Zarizeni neexistuje. Kdyz dam ke sdileni hodnotu public=yes, tak pro
zmenu disky vidim, ale namapuje se mi muj domovsky adresar, do ktereho se
nedostanu, nastavene adresare Public a TMP, kam taky nemuzu a adresar Nobody,
kde vidim cely Linuxovy strom (pouze po cteni).
Vcera vse chodilo OK, ale neslo zapisovat. Tak jsem nastavil #chmod 775
/home/samba a od ty doby to dela tuhle paseku.
Kde muze byt jeste chyba?
Diky za radu.
Martin H.