Anonymni ftpd

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Srpen 23 11:43:08 CEST 2002

> Potreboval bych nastavit ftpd tak, aby jako ftp://stroj/pub/user byl videt
> adresar ~user/pub (pokud si tam user nastavi prava na cteni pro ftp).
> Nechce se mi instalovat obludu ProFTPd (staci mi jen anonymni ftp a bez
> schopnosti uploadu), problem je ale v tom, ze zadny jiny ftpd, ktery znam,
> mi neumozni tohle provest.

Package name          oftpd
Package version       0.3.6r7
Package Homepage      http://www.time-travellers.org/oftpd
Package Dependencies  virtual/glibc
Package Description   Secure, small, anonymous only ftpd

Tohle by mohlo by vas mohlo uspokojit :) Ale domovska stranka momentalne
nefunguje, ale snad pujde vygooglovat nejaky mirror.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>