PDC a BDC na Sambe

Tomáš Griger tgriger na gemma.cz
Pátek Srpen 23 12:59:38 CEST 2002

Tak uz netreba uz mi to funguje :))) Akurat ma zaraza ze ked prihlasujem
2000 do domeny,tak vytvori uzivatelovi cestovny profil.Nevie niekto ako
nato?

> Ahoj.
> Pokusam sa vytvorit BDC na Sambe. PDC mi samozrejme tiez funguje na Sambe.
Ak zhodim Sambu na PDC ,tak BDC okamzite ohlasi ze je Local Master a ze
nevie kontaktovat Domain Master Browser,co je pochopitelne,pretoze ho robi
PDC. Hlasi vsak ze je logon server,ale prihlasit sa nemozem.Nema niekto s
tymto skusenosti? Ak ano mohol by mi poslat konfigurak PDC a BDC?Dik. Tomas
tgriger na gemma.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.384 / Virová báze: 216 - datum vydání: 21. 8. 2002