announce: pocesteni DFM

omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 23 13:16:19 CEST 2002

Dobry den,
	nesetkal jste se nekdo s nasledujicim problemem?
Z niceho nic mi prestaly chodit maily z cronu, resp. (dle logu)
 nepreda memeu ssmtp adresu kam se to ma poslat. nevite nekdo co stim
(instalovat neco jinyho nez ssmtp se mi na ten server nechce, kdyz to neni potreba, a navic to chodilo :-() posilani "primo" (tj. ne cronem) funguje bezproblemu.

V crontabu je nastavena promena MAILTO, a zkousel jsem i ruzne USER, LOGNAME,...
ale nic :-(

Diky.
					Omyl

P.S.
v logu mam:
Aug 23 13:07:01 file /USR/SBIN/CRON[20848]: (root) CMD (/usr/sbin/ntpdate )
Aug 23 13:07:01 file sSMTP[20849]: 553 5.1.3 <@mail.localdomain>... User add
ress required

:-(