Zmena FS z EXT3 > EXT2

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 23 15:51:20 CEST 2002

On Fri, Aug 23, 2002 at 01:15:01PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tak tento mytus bych chtel jasne demonstrovat.. - slysel jsem to snad
> tisickrat, ze to jde, a ja Vam rikam, ze mount __ZARVE__, ze na FS jsou
> nejake veci (mam pocit, ze unsuported features), ktere nezna a odmitne
> pripojit svazek...
>
> 	Prakticka ukazka:
>
> Necht mam disk a na nem v 1 particii RedHat 6.2, a v dalsi RedHat 7.3.
> Mam kernely natahovany pres LILO. Pokud by to byly dva systemy
> (pocitace), nic nenormalni/neobvykleho na teto konfiguraci. Nicmene
> zkuste nyni presvedcit jadro z RedHat 6.2 (nebo treba 2.2.20) aby
> [...]

Podobnou věc jsem nedávno nevědomky udělal. Měl jsem doladit konfiguraci
počítače, na který někdo instaloval RedHat 7.x. Přeložil jsem si vlastní
jádro (2.4.18, ale bez podpory ext3) a bez problémů disk připojil a počítač
několik týdnů běžel bez jakýchkoli námitek. Potíže nastaly až v okamžiku,
kdy někdo omylem nabootoval tu původní Redhatí konfiguraci. Celkem
pochopitelně to zhavarovalo na kontrole disku.

                                                           Michal Kubeček