Mylex Acceleraid 150 a RH 7.3 --Vyreseno--

Kamil Juřík - AFX jurik na afx.cz
Pátek Srpen 23 20:46:13 CEST 2002

Tak a je to vyresene...

Upozornuji, ze v distribuci RedHat 7.3 ver. kernelu 2.4.18-3 je chyba
pro boot z karet Mylex s driverem DAC960.h
Ve verzi kernelu RH 2.4.18-5 a vys uz je tato chyba odstranena.