VIM - nahrazovacka pres vice radku

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Sobota Srpen 24 14:51:28 CEST 2002

On Sat, 24 Aug 2002, Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

> potrebuju nahrazovat pres vice radku.dam jeden modelovy priklad.
>
> vzorek :
>
> jmeno_funkce
> {
> radek_1
> radek_2
> ..
> radek_n
> 	}	/* komentar	*/
>

> po nahrade :
>
> jmeno_funkce
> telo_funkce
> 		/* komentar	*/
>
> telo_funkce muze byt jakekoli jine slovo.

> [...]

zdravim,
castecne reseni jsem nasel, ale neni to prilis elegantni.musi se zadat
pocet radku.

%s/{\(.*\n\=\)\{1,10}}/telo_funkce/g

zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **