Mysql v Slacware?

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Srpen 24 13:59:42 CEST 2002

Hello linux,

Prominte ze se vracim zpet k tomuto prispevku. Pokousim se pod
Slackware rozjet MySQL podle rady zde napsane nize. Jenze pokus se
nezdaril a tak koukam do logu.
heroes.err
020824 12:29:28  mysqld started
020824 12:29:28  /usr/libexec/mysqld: Table 'mysql.host' doesn't exist
020824 12:29:28  mysqld ended

Prosim nevite jak se dostat z tet situace abych mohl pouzivat MySQL s
PHP. Moc dekuji za jakoukoliv radu vedouci k funkcnosti databaze.

Konferenci jsem studoval jetli tam je nejaka zminka a narazil jsem
jenom na tuhle. Na internetu jsem take hledal ale nic cesky psaneho
jsem take nenasel.

                             Moc dekuji Lukas.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz